Obserwatorzy

niedziela, 28 września 2014

Barbie.Fashion Play 1986.Loisirs.Moja pierwsza Barbie.Po latach zapragnęłam Ją odzyskać:)

Przedstawiam Wam moja pierwsza Barbie-Barbie Fashion Play z 1986 roku.
W tamtym roku wyszly cztery cudowne lalki....mold ten sam...jednak ubranka inne.
Moja Barbie gdzies z czasem zaginela...ale udalo mi sie szczesliwie Ja zakupic na niemieckim eBay'u:)
Niestety laleczka nie przyjechala w oryginalnym ubranku....w ktorym Ja pamietam z dziecinstwa.....ale z czasem i ubranko odzyskamy:)Przynajmniej butki sa oryginalne....a sukienka zastepcza...z metka Barbie tez sliczna....blekitna...ale w praniu:)
Barbie wlasnie zostala wykapana....
Wloski zostaly umyte,odżywione.....dobrze ....ze sa w oryginalnej dlugosci:)Na zdjeciach jeszcze mokre:)
Dziewczyna odpoczywa w swoim fotelu przed telewizorem i sie relaksuje:).....
Z pozdrowieniami:)








 I moja Barbie w pudełku:









5 komentarzy:

  1. Widać, że czuje się u Ciebie jak w domu! Śliczna i radosna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja Barbie z dzieciństwa była z tej samej serii, ale ta w żółtym kostiumie. Kwintesencja tamtych lat! Twoja jest cudowna :D nostalgia mnie dopadła. Twoja była tą o której marzyłam, bo jej zdjęcie było z tyłu pudełka mojej, ale nie było jej u nas w Peweksie, niestety. Dzisiaj mam jej sukienkę ale brakuje paska.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi, great that you bought the doll back! She is very beautiful, I like this face mold very much. And she's very photogenic!

    OdpowiedzUsuń