Obserwatorzy

niedziela, 6 lipca 2014

Selina Kyle Catwoman Hot Toys

Przedstawiam Wam moja najnowsza lalke w kolekcji tj.Seline:)
Tymczasowo w ubranku Scarlet....ubranko Selin...jak Ja pieszczotliwie nazywam... jeszcze nie dotarlo w komplecie.
Selina od samego poczatku pokochala jednego z naszych kotkow Cookie ...co widac na fotkach:)
Selina jest naprawde mega realistyczna modelka.
Zatem przedstawiam Selina w Jej pierwszej,roboczej sesyjce:)







Anne Hathaway....ktorj mold posiada moja Selin:

I dla porównania portret mojej Seline i Jej pierwowzór Anne:)





4 komentarze:

  1. Kolejna zjawiskowa lalka! Piękna...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje:)Ciesze sie...ze podoba sie nie tylko mnie i mojemu mezowi:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anne ma cudnego psa...
    chociaż przez kota jeszcze bardziej
    realna zdaje się być ta postać...

    OdpowiedzUsuń