Obserwatorzy

wtorek, 14 października 2014

Penelope Cruz.Hot Toys.Najsexowniejsza kobieta swiata w mojej gablocie:)

Dzisiaj media podaly...iz Penelope Cruz zostala okrzyknieta najsexowniejsza kobieta na swiecie....i wlasnie dzisiaj dotarla moja Penelope od Hot Toys...:)
Swiatla juz nie ma dobrego...ale musze Wam Ją pokazac....
Sesyjka zrobiona na szybko....jutro obiecuje lepsza:)
Czyz nie jest piekna i sexowna......to najpiekniejsza lalka w mojej kolekcji....
I oto Ona....moja Penelope......
W czwartek leci ze mna do Mediolanu....bedzie mi razniej podczas lotu.....a moze i jakas sesyjke zrobimy jak czas pozwoli.















10 komentarzy:

  1. Faktycznie piękna , życzę miłego lotu i czekam na fotoreportaż "Penelope Cruz podbija Mediolan" :):) , ona jest śliczna !

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest to lalka o której marzę od dawna. Szczerze gratuluję i mam nadzieję, że sesja w Mediolanie ujrzy światło dzienne. Co do Penelope Cruz to też uważam ją za najpiękniejszą na świecie!

    OdpowiedzUsuń
  3. ósma fotka jak dla mnie to cała Kayah - piękna
    i tajemnicza - a w futrze zjawiskowa wręcz...

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękność! Nic dodać, nic ująć...koniecznie zrób zdjęcia i pokaż.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. ile kosztowała czekam na nowe zdjęcia tej ślicznotki

      Usuń
  6. Kupilam Ja bez ubranka i dodatkow za 500 zl.

    OdpowiedzUsuń
  7. to moje marzenie proszę wstaw kilka fotek

    OdpowiedzUsuń