Obserwatorzy

piątek, 29 sierpnia 2014

Barbie Fashion Play Loisirs/Party Cruis/1984 lub 1986/ pilnie poszukiwana.Poczatek kolekcji Fashion Play z lat 1983,1986 i 1987

Wiele ostatnio czytalam blogow na temat lalek Barbie...ich identyfikacji...i strasznie mnie ten temat wciagnął:)
Zapragnelam ponownie stac sie posiadaczka swojej pierwszej Barbie....ktora jako mala dziewczynka kupilam sobie w Pewexie.
Pieniazki...ktore zamienilam u cinkciarza pod sklepem....zarobilam na koloniach na Węgrzech/Balaton....zbierajac w wolnych chwilach kukurydze na pobliskim polu:)Co za czasy:)
Moja pierwsza wymarzona lalka byla Barbie Fashion Play z 1986 roku.
Zakochalam sie w Jej ubranku....i to zadecydowalo o moim wyborze:)
Gora ubranka to obcisla bluzeczka w kolorowe paski....a dół szyfonowa biala spodnica....delikatna jak mgielki...i ten turkusowy paseczek i biale ,cieniutkie szpileczki:)
Oto moja piekna,pierwsza Barbie Loisirs.


Pozniej mialam jeszcze inne Barbie....ale ta byla najpiekniejsza....
Niestety....zamienilam sie z kolezanka na inny model...i do dzisiaj nie moge sobie tego wybaczyc....
Kazda kolejna....juz nie byla taka piekna:(
 I kochani....tak czytajac Wasze blogi....zapragnelam Ja odzyskac:)
Dzieki Waszym blogom dowiedzialam sie jak zidentyfikowac ten model na aukcjach eBay....
Tak wiem:
-musi miec opalenizne jako ...ze pochodzi z 1986 roku/te z 83 sa mniej opalone
-musi miec stopy "pletwy"/te z 83 maja palce
-musi miec koralowe usta/ta z 83 ma blado-rozowe
-musi miec intensywny blekitny odcien cienia na oczach
-musi miec na plecach napis....ze jest wyprodukowana na Filipinach

Niestety....nie ma na aukcjach laleczki w pudelku...z oryginalnym ubrankiem....wiec musze moja pierwsza Barbie pozbierac:)
 Znalazlam lalke...ktora jest w/g mnie prawdopodobnie Fashion Play Loisirs/Party Cruise w Kanadzie......Numer katalogowy tej lalki to 3075!
Czy mozecie mi powiedziec....czy sie nie myle?
Oto laleczka ktora najbardziej mi Ja przypomina(nie ma oryginalnego ubranka niestety....co utrudnia identyfikacje)

Bede wdzieczna za wszystkie podpowiedzi i wskazówki:)
 Znalazlam natomiast oryginalne ubranko....jeszcze zapakowane:)
Pochodzi z 1984 roku....zatem lalka tez zapewne pochodzi z 84 a nie z 86 roku jak wyczytalam w necie.....kto to wie:(
Ubranko:

Buciki dobrze pamietam..... Filipiny....znalazlam:

 Ciesze sie jak dziecko:)
Jak bym przeniosla sie w czasy swojego dziecinstwa....wspomnienia wracaja:)
Polecam wszystkim .....straszna frajda:)

Hm....Barbie mnie opetaly:)
Przejrzałam mase fotek....i juz wiem...ze moja ukochana Barbie to Fashion Play:)
Uwielbiam Jej promienna buzke....taka Barbie pamietam z lat dziecinstwa.
Juz wiem...jakie Barbie znajda sie w mojej kolekcji.
Barbie Fashion Play z roku 1983+ubranka :
















 Barbie Fashion Play z 1986 roku+ubranka dla Nich Fashion Fun z 1984 roku:




-Barbie fashion Play z 1987:



2 komentarze:

  1. Na pewno Ci się uda! Wierzę w to i trzymam kciuki!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lalka kupiona:)Buciki też:)Dzieki za kciukaski:)

      Usuń