Obserwatorzy

czwartek, 18 września 2014

Hot Toys TrueType Cuban female.Amanda i Jej dwa portrety:)



Amande zakupilam w sposob bardzo chaotyczno-spontaniczny:)
Czesto sie do Niej wczesniej przymierzałam...ale przyznaje...ze nie do konca mi sie podobala....taka zimna,malo sexowna...wrecz meska....Typowa lalka wojowniczka.....
 I nadarzyła sie okazja....i nawt nie wiem kiedy stalam sie Jej posiadaczka:)
Amanda dosc dlugo nie mogla doleciec do swojego nowego domu z Anglii...nie bylo Jej spieszno do mnie i moich lal:)
Juz nawet otworzyłam sprawe sprzedawcy na eBay...gdy nagle zadzwonil listonosz...z Amanda:)
 Amanda jest zupelnie inna niz moje pozostale lalki od Hot Toys....ma ciemniejsza karnacje,ostre rysy twarzy
Na poczatku uważałam ...ze to Jej wady....nie bardzo sie dogadywałyśmy.....
W internecie lalka przedstawiana jest jako damska maszyna do zabijania/kobieta-wojownik w spodniach....
Postanowilam moja Amande sfemiziwowac....i wydobyc z Niej kobiecosc i sexapil....Hm...jest trudna do fotografowania....ale nie poddaje sie...
Czekam na nowe ubranko,butki...moze zmienimy uczesanie:)
Tymczasem z dni na dzien oswajamy sie ze soba...i coraz bardziej poglebiaja sie nasze relacje:)
Sa momenty...ze Amanda wydaje mi sie bardzo piękna....a to dobry znak :)

 Amande purchased in a manner very chaotic-spontaneous :)

Often in August to her before trying on ... but admits ... with not quite Aug. liked me .... so cold, little sexy ... outright masculine .... The typical warrior doll .....

  I arose in August chance .... and nawt do not know when it became a proprietress :)

Amanda quite a long time could not fly to his new home in England ... It was not in a hurry to me and my dolls :)

Already even opened the affair seller on eBay ... when suddenly ... the postman rang with Amanda :)

  Amanda is completely different than my remaining dolls from Hot Toys .... have darker skins, sharp facial features

At the beginning I thought ... that's her flaws ....

The web doll is presented as a ladies' killing machine / woman-warrior in his pants ....

I decided to extract from her femininity and sexapil .... Hm ... is difficult to photograph .... but submits to ...

Waiting for a new gown, cloth shoes ... can change the hairstyle :)

Meanwhile, from days to hours tame with each other ... and increasingly deepen our relationship :)

There are moments ... with Amanda seems to me a very beautiful .... and it's a good sign :)

3 komentarze:

  1. Kobieta-wojownik do niej jak najbardziej pasuje. Odbieram ją tak, jakby nie była zdolna do wzruszeń i współczucia...dlatego bardzo jestem ciekawa, jak złagodzisz jej profil...
    Niemniej jest wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
  2. bo Ona jest piękna - Ty już to zobaczyłaś - ja to poczułam -
    teraz tylko świat lalkowe bractwo czeka na sesję sexi...

    OdpowiedzUsuń