Obserwatorzy

piątek, 5 września 2014

FLEUR BERMUDA w ubranku w wersji pink / blue-moja ukochana lalka z dziecinstwa:)

Dzisiaj moja kolejna ukochana lalka z dziecinstwa Fleur....
Byla ze mna na wszystkich wyjazdach,wakacjach.....bylysmy w dziecinstwie nierozlaczne.....
Darzę Ja olbrzymim szacunkiem i zajmuje szczególne miejsce w moim serduchu.

 Today, another of my beloved childhood doll Fleur ....
She was with me on all trips, vacation ..... we were inseparable in childhood .....
I am celebrating I'm a huge respect and a special place in my heart.



4 komentarze:

  1. Choćby potem były droższe i piękniejsze, ale o tej z dzieciństwa myśli się zawsze z sentymentem....śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  2. cudownie być z lalą, która towarzyszy przez tyle, tyle lat...
    szczerze zazdroszczę, bo ja nie mam takich wspomnień -
    cenniejsze niż same lale, misie bądź nawet lektury <3<3<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest moja wyjatkowa powierniczka....zna wiele moich tajemnic z dziecinstwa...hahha

      Usuń