Obserwatorzy

sobota, 12 lipca 2014

ZAPOWIEDZ.Elvis Presley 1968 Enterbay w drodze do Polski:)

Witam po kolejnych nocnych łowach na e-Bay:)
Mąż smacznie sobie śpi..a ja wydaje kase:)Haha:)
Dzisiaj stalam sie sczesliwa posiadaczka kolejnej meskiej figurki-lalki...i to samego KRÓLA:)
W drodze sam Elvis Presley z wystepu w 1968 roku.
Jak pierwszy raz zobaczylam tego lalka....myslalam...ze to prawdziwa osoba....znacie mnie juz troche..i wiece,ze moja slaboscia sa realistyczne lalki:)
Pomyslalam....musze go miec:)Nadarzyła sie okazja...i JEST:)A raczej szykuje sie do lotu z Hong Kongu do Polski.
Elvis bedzie moja druga postacia meska w kolekcji.
Jestem taka ciekawa...czy bedzie odzwierciedlał w realu to co widac na zdjeciach reklamowych:)Mam taka nadzieje:)
Powiem tylko...iz Elvis jest moja pierwsza figurka-lalkiem z firmy ENTERBAY:)
Popatrzcie same dziewczyny na tego ponadczasowego przystojniaka:)
Podoba Wam sie?










6 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę realistyczny. po zerknięciu na pierwsze zdjęcie zastanawiałam się czy na początek nie dałaś fotografii oryginału. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wspaniałego zakupu i czekam na zdjęcia. Wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  4. ach, te pekaesy... czarno-biała fotka wymiata!
    facet jest świetny - nie z powodu realizmu czy analogii - super, że nie przesłodzono go, może się podobać, choć nie musi a i tak robi wrażenie w męskości swej...

    OdpowiedzUsuń
  5. Po prostu nie mam słów! Bomba! Bardzo się cieszę, że będę mogła sobie u Ciebie pooglądać "takie Towary" :))) LOL! Naprawdę super! Na początku, jak tu trafiłam, myślałam że tylko kobiece lalki będę mogła tutaj podziwiać, a Ty takie niespodzianki serwujesz! Gratuluję szczerze zdobyczy, w końcu Król to wysoka półka :) Niech bezpiecznie do Ciebie trafi a potem sesje i recenzje! Im więcej tym lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń